قرارداد فروش و گارانتی بروج

1-  صدور فاکتور به معنای قطعیت معامله است و ظاهر فیزیکی دستگاه هنگام تحویل به تأیید خریدار رسیده است.

2-  مرجوعی کالای خریداری شده صرفاً به دلیل انصراف از خرید و یا به دلیل وجود عیبی که قابل رفع باشد، پذیرفته نمیشود.

3-  کالای خریداری شده تا هفت روز کاری پس از زمان تحویل، فقط گارانتی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزای و تعویض قطعات معیوب خواهد داشت. بنابراین در صورتی که خریدار تا پایان مهلت گارانتی، کالای معیوب را به فروشگاه تحویل دهد، می تواند از خدمات گارانتی استفاده نماید در غیر این صورت، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نمی پذیرد.

4-  صرفاً در مواردی که به هر دلیل فروشگاه نتواند عیب مشمول گارانتی را برطرف کند، خریدار میتواند کالای معیوب را مرجوع کند، و وجه پرداختی را دریافت نماید.

5-  خریدار شهرستانی جهت استفاده از خدمات گارانتی باید در مهلت گارانتی فروشگاه را از معیوب بودن کالا مطلع کند و پس از هماهنگی با مسئول پشتیبانی فنی حداکثر تا دو روز کاری بعد از آن نسبت به ارسال کالا به بخش فنی اقدام نماید.

6-  لوازم جانبی مانند کیف، موس و…. مشمول گارانتی تعمیر و تعویض نمی باشد.

7-  قلم همراه دستگاه، صرفاً تا دو روز کاری پس از تحویل دستگاه مشمول گارانتی تعمیر و تعویض می باشد.

8-  باطری در انواع لپ تاپهای کارکرده نسل 10 به قبل در صورتی که بین 1 الی 2 ساعت شارژ نگه دارد سالم محسوب میشود.

9-  بروج، دستگاه ها را از نظر فنی مورد بررسی قرار می دهد، و پس از احراز سلامت به فروش می رساند. خریدار موظف است حداکثر استفاده و تست ممکن از دستگاه را بعمل آورد تا عیوب احتمالی دستگاه در دوره گارانتی آشکار شود و هرگونه عیب و اشکالی که بعد از دوره گارانتی آشکار شود به هیچ عنوان مشمول گارانتی نخواهد بود.

10-  در لپ تاپ های کارکرده، وجود چند پیکسل سوخته یا خط و خش هایی که به طور معمول دیده نمی شود عیب محسوب نمی شود، و مشمول گارانتی تعمیر و
تعویض نمی باشد.

11-  هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزای یا آسیب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، نفوذ مایعات و نوسانات برق رخ داده باشد مشمول گارانتی نمی باشد.

12-  مخدوش شدن برچسب گارانتی روی دستگاه، باعث خروج از تعهدات گارانتی می شود.

13-  خریدار در خصوص گارانتی ای که توسط شرکتهای دیگر بر روی دستگاهها یا قطعات فروخته شده ارائه میشود، باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه کند و بروج
مسئولیت و خدماتی در این زمینه ندارد.

14-  کیف و سایر لوازم جانبی که بسته بندی آن مخدوش شده باشد، مرجوع نمی شود.